woensdag 9 september 2015

Paul's Boutique Exclusive Style Blogger Event #PBESBE

Hi loves,

Het is weer een tijdje geleden dat ik een artikel heb gepost! Super, mega sorry daarvoor, dit komt door drukte, maar ik probeer zo snel mogelijk een vaste indeling te maken wat betreft bloggen, zodat jullie ook weten wanneer jullie iets van mij kunnen verwachten. 

Anyways, vandaag heb ik een leuk artikel voor jullie, want ik ben afgelopen zondag naar het Paul's Boutique Exclusive Style Blogger Event geweest! Benieuwd hoe het was? Lees dan zeker verder!

Paul's Boutique organiseerde zijn eerste, officiële Blogger Event en wat was ik blij dat ik hier een deel van uit kon maken! 

Ik was niet alleen nieuwschierig naar de nieuwe collectie van Paul's Boutique, maar ook razend benieuwd naar iedereen die ik daar zou ontmoeten, want ook veel bloggers die ik al voor een langere tijd volg, zouden die dag ook aanwezig zijn! 

Toen ik de uitnodiging ontvangen had, besloot ik samen met Natalia (van www.nataliavic.wordpress.com) naar het event te gaan. We wonen immers redelijk dicht bij elkaar, dus wat is er dan leuker dan om samen naar hetzelfde event te reizen? :-) 


Toen dé dag dan éindelijk was aangebroken en Natalia en ik waren aangekomen op het Bijlmer Arena station, zagen wij een hele groep meiden die voldeden aan de "dresscode" van Paul's Boutique. Wij namen aan dat zij ook naar het bloggers event gingen en besloten ons bij hen aan te sluiten. 

Met z'n allen liepen wij dus naar het event. Niet alleen hartstikke gezellig, maar ook een goede gelegenheid om een praatje te maken met alle meiden en elkaar op deze manier beter te leren kennen. 

Eenmaal aangekomen, kon het event eindelijk van start gaan! 





We werden ontvangen met een heerlijk hapje en een drankje en kregen een interview van o.a het PR bureau "Bloggermedia" en de dame achter de blog "Dreaming of Chanel" genaamd: Andreea! 

Het was super fijn om meer informatie van hen te krijgen en vooral Andreea inspireerde mij met haar verhaal als blogger. 

Het is vooral belangrijk om te blijven onthouden waarom je bent begonnen met bloggen. Het "zijn van een blogger" is de afgelopen jaren enorm gegroeid, dus het is moeilijk om nog echt origineel te blijven, maar door gewoon jezelf te blijven en doen wat JIJ leuk vindt, kom je al snel een eind, toch?

Dit soort onderwerpen besprak Andreea met ons en dat heeft me ook laten beseffen dat je nooit je blog moet laten settelen voor minder dan het waard is. Je blog, dat ben jij! Het is je uitlaatklep en ook een inspiratiebron voor anderen. Blijf dus altijd je prioriteiten stellen als het op jezelf of je blog aankomt. 

Na de interviews en Q&A's te hebben gehad, kwam dan éindelijk het moment waar wij allemaal - als genodigden - op hebben gewacht: De verassing! 

Ik had voordat ik naar het event toe ging, stiekem al gehoopt op mijn eigen Paul's Boutique tas.. De tassen zijn kwalitatief erg goed en natuurlijk het uiterlijk van de tassen zelf.. *zwijmelt*.. Oh ja.. Nu even terug naar de verassing, want oh boy, Paul's Boutique just made my dream come true..

Alle Paul's Boutique Style Bloggers werden verrast met een exclusieve tas die Paul's Boutique speciaal voor ons - als zijn Exclusive Style Bloggers - heeft ontworpen! Dan voel je je toch wel even heeél speciaal, hé? 

De tas matchte met onze dresscode. Namelijk: grey, with a touch of yellow



Het event was al geweldig op zichzelf, maar deze verassing maakte alles helemaal af!

 En als dat niet verassend genoeg was, kregen wij ook nog eens een goed gevulde goodiebag mee! 

Na de verassing sloten we de avond af met een goede DJ en ging ik samen met een paar andere bloggers even later weer terug naar het station. 

Bij deze: SUPERRR bedankt Paul's Boutique en natuurlijk Blogger Media, voor de uitnodiging en de ge-wel-dige tas incl. goodiebag. You guys made my day! 

Ook ben ik enorm blij dat ik door dit event weer nieuwe blogger vriendinnetjes erbij heb gekregen. Het was heel erg leuk om jullie allemaal te ontmoeten! 


V.L.N.R: Isabeau - Mailili - Natalia - Me - Esmee - Lilia - Lotte


Dit zal niet het enigste artikel zijn wat jullie van mij kunnen verwachten wat betreft het Paul's Boutique event, want ik wil nog een outfit post maken met de #PBESBE tas en eind deze week komt ook mijn vlog van het event online op mijn Youtube kanaal, zodat jullie ook een beetje kunnen zien hoe ik en alle andere bloggers het beleefd hebben! 

Tot zover dit artikel.

Q: Wat is jouw eerste indruk van dit event als je dit artikel zo leest?

See y'all next time! 

XOXO,

Lakshana





Geen opmerkingen:

Een reactie posten